בעלי אוריינטציה שיווקית? יתכן ולימודי שיווק ופרסום נתפרו בדיוק למידותיכם! 

לימודי שיווק ופרסוםבמידה והנכם נמצאים בפרשת דרכים מקצועית וניחנתם בכושר שכנוע, חשיבה מחוץ לקופסה, אסרטיביות ואוריינטציה שיווקית- כנראה שלימודי שיווק ופרסום נתפרו בדיוק למידותיכם! המהפכה שמתחוללת בעשורים האחרונים בתחומי המחשוב והתקשורת לצד השינויים הטכנולוגיים והגלובליזציה שהואצה בשלהי המאה ה- 20, הפכו את העולם למעין כפר גלובלי קטן עם השלכות מרחיקות לכת בכול היבט אפשרי, החל מההיבטים הכלכליים, הפיננסיים והפוליטיים, וכלה בהיבטים החברתיים, התרבותיים והדמוגרפיים. 

העידן העכשווי מתאפיין בגבולות שנפרצו, ליברליזציה של סחר במטבעות, זינוק בהיקף הסחר הבינלאומי ואינספור שחקנים חדשים שנכנסו אל השוק. כל אלו גרמו לזירה העסקית להפוך לתזזיתית ודינמית, שיש בה תחרות קשוחה ועיקשת ושינויים חדים, ואם בעבר הפרמטר שאפשר לייצר יתרון יחסי על פני יתר המתחרים היה איכותו של המוצר, שהרי כיום נדרשת גם אסטרטגיה שיווקית מתוחכמת ויעילה כדי להתבלט בזירה העסקית.
 

קורס פרסום ודיגיטל 


במידה והחלטתם לפנות ללימודי שיווק ופרסום, שהרי ברשימת המקומות המובילים להתמקצעות בתחום ניתן למנות את ביראד לימודי תעודה מתקדמים (המרכז להשתלמויות בר-אילן). ביראד מציעים מגוון קורסים ותכניות בתחומי המכירות, הפרסום, השיווק והשיווק הדיגיטלי, בהם פרסום ודיגיטל, שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות, שיווק ואסטרטגיה שיווקית, מכירות וניהול המכירות וכלים עכשוויים במידענות רפואית. כיום, כל מי שמעוניין לפתוח עסק נדרש לבנות אתר מכירתי, לעשות שימוש מיטבי ברשתות החברתיות, ולהסתייע במודלים לבדיקת האפקטיביות של הפרסום.

אחד מהקורסים המומלצים ביותר ללימודי שיווק ופרסום הוא פרסום ודיגיטל שמעניק ידע פרקטי, מיומנויות וכלים לשימוש בערוצים המקוונים, תרגום מטרות העסק בערוצי ה- off line (שיווק מחוץ לרשת האינטרנט) וה- on line (שיווק באמצעות האינטרנט) ומקסום קהל הלקוחות. הקורס הוא בהיקף של 55 שעות אקדמיות, שמתוכן מוקדשות 5 שעות לשיווק מעשי, המורכב מבניית טיוטה של תכנית שיווקית או דף פייסבוק עסקי ברשתות החברתיות.

 

קורס שיווק ואסטרטגיה שיווקית


קורס פרסום ודיגיטל מותאם לאלו המעוניינים להעמיק ולהרחיב את ידיעותיהם בתחום השיווק הדיגיטלי בעזרת רשתות חברתיות, ואו לשווק את מוצרי העסק במקסימום מהירות ומקסימום אפקטיביות במסגרת התנאים הקיימים. נושאי הלימוד עוסקים, בין השאר, בתרגום השיווק המסורתי לדיגיטלי, זיהוי קהל היעד הפוטנציאלי, הכנת תכנית תקשורת שיווקית, בחינת תקציב המדיה, מבצעי קידום ומכירות, פרסום ממומן וגוגל אדוארדס ועוד. 

קורס מומלץ נוסף ללימודי שיווק ופרסום הוא שיווק ואסטרטגיה שיווקית. גיבוש והתוויית אסטרטגיה שיווקית נכונה מהווה תנאי הכרחי לבולטות על פני האחרים, להגדלת המכירות ולהצלחת הארגון. האסטרטגיה השיווקית מבוססת על מגוון סוגיות בסיסיות מהותיות דוגמת מה לשווק, על אילו מוצרים כדאי להתמקד, מיהם הלקוחות הפוטנציאליים, באילו אתרים לפרסם ובאיזה אופן. הקורס מקנה למשתתפים מיומנויות וכלים עכשוויים מהמתקדמים ביותר לחשיבה ועשייה שיווקית נכונה.

 

כלים עכשוויים במידענות רפואית


בקטגוריית לימודי שיווק ופרסום מטעם בביראד ישנו קורס נוסף שמטרתו להקנות כלים עכשוויים במידענות רפואית. מדובר בקורס ספציפי מאוד המכוון לאלו העוסקים במקצועות הרפואה והבריאות, בין אם בתחום הטיפולי ובין אם בתחום הניהולי, ומעוניינים לרכוש כלים מעשיים עכשוויים לאיתור, איסוף, ניתוח ושימוש במקורות מידע רפואיים עדכניים. בקהל היעד נמנים עובדים בתפקידי ניהול ואנשי צוות רפואי במערכות הבריאות, בחברות תרופות, ביוטק וכן הלאה. 

לימודים בקורס מפגישים את המשתתפים לכלי מידענות עכשוויים וחדשניים, כדי להגיע אל העדכני ביותר הנדרש לצורך קבלת החלטות רפואיות, עסקיות וניהוליות, ואו שכלול היכולות לאתר מידע, לנתחו ולהציגו באופן משכנע ואפקטיבי. הקבלה אל התכנית מותנית בתואר אקדמי או בניסיון מוכח בתחום הרפואה והבריאות. הקורס הוא בהיקף 48 שעות אקדמיות ומורכב מ- 12 מפגשים של 4 שעות כל אחד.

ליצירת קשר, השאירו פרטים ונשוב בהקדם